maanantai 3. syyskuuta 2018

Ihanassa Annalan puistossa ja kohta Kissanpäivillä

Tsau! Dali täällä.

Olin amatöörien kanssa ulkoilemassa viime viikon alussa tässä lähellä Annalan puistossa. On kyllä kissallekin ihan uskomaton seikkailumesta. Ainoa huono puoli on, että jokaisen Annalan reissun jälkeen musta poistetaan ainakin yksi punkki.

Kuvasaalis ihanasta Annalan puistosta:


Hämeentie näkyy taustalla. Tämä on kartanon edestä.

En tunne kasveja. Täällä jossain on kissanminttuakin.

Kukkaistutukset ovat valtavia ja käytävät hienosti hoidettuja

Onneksi on amatöörit, oon täällä jo ihan eksyksissä

Kivenkoloissa on takuuvarmasti hiiriä
Tonne metsään mennään, mars!

Ihme kivenlohkare. Mikä täällä haisee?

Ei mun vatsa roiku ... näköharhaa

Tuolta tulee penskalauma, kääk.


Huh, onneks ne meni ohi. Aika kova möykkä.

Juku, täällä on isot tammimetsät
Turha noloilla, amatöörit. Kaivoin vain huvikseni tätä kasaa 😂.
BTW, oonkohan mä vähän paksu. Näkeekö joku mun vyötärön?
Vai onko mennyt ihan pötkyläksi?


Tultiin taas kukkaistutusten luo. En halua pois vielä.

Nonni, nyt mut pannaan reppuun.


Hädin tuskin mahdun enää tänne. Ei tätä käytetä kuin
lyhyissä matkoissa, kun painan jo 5,8 kg.

Eikö ollutkin kiva puisto? Ja oonko mä ollenkaan suloinen kissutti?
Mä meen kai kohta viikoksi Kissanpäiville (FB: @LemmikkihoitolaKissanpaivat). Amatöörit meinaa taas häipyä johonkin sielunhoitoon. Eikö missään ole lakia tai asetusta, missä määrätään, kuinka monta matkapäivää vuodessa eläkeläisillä saa enintään olla? Jos ei sellaista ole, teen kansalaisaloitteen. No, siellä Kissanpäivillä on kyllä ihan kivaa ja mulle pitäisi olla tällä kertaa varattu kulmahuoneisto, mistä voin vahtia kaikkia muita hoitolan kissoja.

Omituista kamaa friidu pakkaa. Mä mahdun tähän laukkuun vielä hyvin.
Taas syötetään Axiluria, vaikka mulla on ollut suussa vain muutama hiiri, lisko ja pari käärmettä enkä mitään niistä ole syönyt.

Tänä kesänä ollaan oltu mökillä todella paljon. Olen ollut ulkona tuntikaupalla joka päivä. Tekee kyllä tiukkaa sopeutua taas siihen, että talvella pääsee vain aamuisin valjasulkoilemaan. Mutta toisaalta kiva, kun ei ole kuuma. Tänään tosin oli taas niin kuuma, että aloin läähättää ulkolenkin päätteeksi.

Mukavaa viikkoa kamut!
T. Dali


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti