torstai 26. lokakuuta 2017

Hiiri suussa, melkein uinti ja rikkaimurille selkäsauna

Tsau kissat ja ihmiset! Dali täällä.

Oletteko olleet jo lumihangessa? Täällä stadissa on satanut räntää tai melkein vettä, joten en tänään ole päässyt ulos ollenkaan. Nyt tosin näyttää sade sakenevan ja jotain vetistä valkoista möhjöä kertyy maahan.

Olin viime viikolla viimeistä kertaa yötä mökillä ja saalistin kaksi hiirtä. Toistan: KAKSI hiirtä. Tässä todistusaineistona toinen hiiri, jonka vein saunan taakse. Friidu pyyhki heti perään rätillä mun suun ja suunnilleen ikenetkin ja tassut, koska se inhoaa hiiriä.


Tässä vielä pysäytyskuva, johon käskin friidun merkata hiiri selvästi, jotta sokeampikin (kuten Veeti, joka luulee hiiriä hyttyseksi) näkee:

Mun saalis on rinkulan sisällä
No, täällä stadissa ollaan ulkoiltu hienoissa keleissä ja melkein pulahdin uimaan. Näettekö, kuinka tyylikkäästi ravistan vedet pois takatassusta?



Tehtiin friidun kanssa tällainen huippujännittävä laatuelokuva kansainväliseen levitykseen ja Oscar -ehdokkaaksi. Päihitän vaarallisen rikkaimurin niin perusteellisesti, että siltä pää hajoaa. Tämä on väkivaltaisten kohtausten vuoksi K-16 elokuva . Yöunet menee varmasti, kun tämän katsoo. Popparit esiin ja leffa "DALIN HENKEÄSALPAAVA KAMPPAILU IMURIHIRVIÖN KANSSA"
pyörimään:


Olen muuten alkanut kuntoilla friidun kanssa tässä talvikauden kotikuntosalissa. Yksi ilta, kun se jumppasi jumppamatolla, hyökkäsin joka kerta, kun jalka nousi ilmaan ja kävelin muutaman kerran vatsan päältä vatsaliikkeiden aikana. 5,6 kg:n paino tehostaa kummasti liikettä.








Tämän kuntopyörän käytössä on vaan se ongelma, että mun takajalat ei yllä polkimille, joten kuntoilen tälleen istuen.

On taas pari päivää ollut vatsa aika löysällä. Kissojen maitohappobakteereistakaan ei ole apua. Me ei friidun kanssa oikein tiedetä, mikä minun vatsani sekoittaa. Friidu on pitänyt ruokavalion kutakuinkin samanlaisena viime ajat eikä näistä ruuista ole ennen vatsa seonnut. Tylsää, kun joutuu juoksemaan laatikolla kolmekin kertaa vuorokaudessa ja tietty aina aamuyöllä. Friidu sai pari päivää sitten myytyä ison kasan sellaisia ruokia, joista tiedettiin aiemmasta kokemuksesta, että vatsa sekoaa. No, paino ei ole pudonnut ja ruoka maistuu, joten ehkä tämä vähän päästä löysäilevä vatsa on vaan kestettävä.

Olen jo FB -sivuilla kertonutkin, että friidu sai lahjaksi Dali -sukat. Niissä on mun kuva ja mun tassujen kuvat. Ne on ihan superupeat. Tässä vielä kuva, jos joku ei ole nähnyt.

Päivin kutomat upeat sukat, mun kuva varressa!

Tulisi nyt kunon lumet, että pääsisi ulos. Tosin friidu hikoilee, koska sillä on ensi tiistaina vasta renkaiden vaihto. Siihen mennessä pitäisi tulla kesäkelit, muuten ei uskalla lähteä liikkeelle. Täältä yks amatööri aikoo taas lähteä lämpimiin vesiin sukeltelemaan ja me jäädään friidun kanssa kahdestaan kotoilemaan.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille! Tehkää lumiukkojen sijaan lumikissoja.

Terkut, Dali







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti