tiistai 8. toukokuuta 2018

Kauheesti on kaikkea tapahtunut

Tsau kissakamulit ja ihmiset! Dali Dallura täällä.

Sitten viime blogipäivityksen on ollut sellaista haipakkaa, että en ole ehtinyt sanella friidulle, mitä blogiin pitää kirjoittaa. Nyt tulee kooste tärkeimmistä.

Suurin osa teistä tietääkin, että amatöörit olivat reissussa ja veivät minut siksi aikaa Lemmikkihoitola Kissanpäiville (FB @LemmikkihoitolaKissanpaivat). Viihdyin siellä tosi hyvin. Mulla oli oma, lasiseinäinen yksiö ja kissamummu leikitti joka päivä. Vein omat safkat ja pelletit varmuuden vuoksi, kun friidu epäili, että en pärjää muuten. Jouduin syömään lisäksi kissamummun kaurahiutalepaketista täydennystä 😸Käykää vaikka katsomassa mun ja muidenkin kissojen touhuja hoitolan FB -sivuilta

Https://www.facebook.com/LemmikkihoitolaKissanpaivat/videos/620895921595590/.


Mutta oli se vaan kiva päästä kotiin takaisin. Nukuin friidun vieressä pari yötä tiiviisti ennen kuin uskalsin siirtyä nojatuoliin nukkumaan. Ja valjaslenkille mentiin tietysti heti. Kirjoitan jossakin vaiheessa taas oman surrealistisen versioni amatöörien matkasta, jossa olin virtuaalimatkalaisena mukana, mutta ensiksi pitää haastatella friidu, koska mulla on joitakin aukkoja, missä kaikkialla matkasinkaan. Malttakaa, kyllä se totuuden jälkeisen ajan matkastoori vielä tulee.

Sitten musta tuli yhtäkkiä julkkis ja julkisuuden kirous alkoi vaania tällaista pientä, viatonta kissaa. Se näkyy parhaiten noista IL:n kommenteista, huh, huh 😅

Tässä vielä linkki, jos joku ei ole nähnyt juttua. Vetäydyn nyt julkisuudesta maalle pitämään matalaa profiilia. Palkkasin varmuuden vuoksi Veetin turvamieheksi ja Ridgen manageriksi (ne ovat mun brittikissabestiksiä).

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201805052200924649_u0.shtml

Pyydystin myyrän, mutta se pääsi karkuun. Katsokaa videoklippi minun FB sivuiltani @dalithesurrealcat. Liotin yhtenä aamuna täällä rannassa häntääni vedessä, se on muuten ihan hauskaa puuhaa:


Oltiin pari päivää mökillä, mutta sitten amatöörien piti tulla takaisin stadiin. Onneksi on toiveita päästä pian takaisin. Pari mökkeilykuvaa:

Mun tähystyspaikka ja kuvassa jotain auringonheijastumia, huoh.

Odottelen tässä hiiriä tai sisiliskoja

Kattokaa, täällä on sinivuokkoja!

Mun makuun kelit tosin ovat jo liian kuumat. Tänään stadissa aamulenkillä lepäilin varjossa ja läähätinkin välillä. Kotona friidu pani kylmään veteen kastetun chifonetin selkääni ja se auttoi. Näin muuten jäniksen. Tässä pari klippiä, kun bongasin sen jänöjussin. Friidu ei tietenkään huomannut mitään ensiksi ja sitten, kun se vihdoin näki jäniksen, oli liian myöhäistä ottaa kuva. On siinä mulla blogiavustaja! Näissä klipeissä näkyy nyt sitten vain minun vaanimiset eikä jäniksestä vilaustakaan. Kuunnelkaa klipeistä lintujen upeaa laulua ... en siis tarkoita lähitarhasta kuuluvaa tenavien kirkumista.



Mutta sitten tuli aamupäivällä ovesta tosi jännän mallinen Zooplussan paketti. Jouduin hyörimään ja pyörimään uteliaana, kun paketti avattiin ja illalla miesamatööri kasasi niistä ihme palasista mulle makkariin UPEAN kiipeilypuun, johon voi myös teroittaa kyntensä. Jäin heti lojumaan ylätasolle. On tämä 100 kertaa parempi kuin se yksi tyhmä tolppa tuolla alakerran nurkassa. Tässä on sentään KIVIKOVAT makuualustat kun alakerrassa on jotain ällöttäviä lötköpetejä, missä tulee kuuma.

Eikö oo UPEA!!!

Pötkötän ylähyllyllä piilossa.

Tällaiselta näyttää puun takana. Siinä on kolme tasoa.
Nyt on luvassa ihan kesäkelit. Otetaan kamulit niistä ilo irti.

T. Dali, ex-julkkis


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti