sunnuntai 1. lokakuuta 2017

Yhtä poseeraamista

Tsau kissat ja ihmiset! Leppoisaa lokakuuta kaikille, Dali täällä.

Olette toivottavasti huomanneet Facebook -sivuiltani @dalithesurrealcat, kun Veeti - siis se maailmankuulu brittikissastara - jalomielisesti antoi mun julkaista ensimmäisenä faneille superbiisin, jossa Veeti laulaa upean rakkauslaulun morsiamelleen Missulle. Jos ette ole nähneet ja etenkin kuulleet sitä vielä käykää FB sivuillani. Sitä on kuunneltu jo yli 1200 kertaa!!! Voin sanoa, että kun Veeti saa levytettyä tämän joulumyyntiin, joulupukit eivät enää selviä duuneistaan. Mä olen Veetin manageri ja musta tulee pian rikas.

Ollaan oltu stadissa, mutta toiveita on päästä vielä mökille lokakuussakin. Amatööreillä on koko ajan jotain ihme juttuja ja kelitkin huononevat, joten täytynee ottaa kaupunkiolosuhteista irti, minkä saa. Ollaan ulkoiltu tuolla rannassa ja ihmiset ovat tulleet taputtelemaan ja kehumaan ulkonäköäni. Tosin yksi rouva kysyi, olenko raskaana, kun vatsa roikkuu. Voi apua, mähän epäilin viime blogissa, että mun vatsareppu on venahtanut yli mallin mittojen. Kaikki silloin vaan kommentoi FB:ssä, että ei mitään syytä huoleen. Just. Painoni on vakiintunut 5,6 kiloon ja se ei ainakaan ole kunnon kollille liikaa.

Olen sitten alkanut pitkästä aikaa keikkua kaiteella, kun täällä stadissa ei muutakaan tekemistä ole. Tosin juoksen aikani kuluksi tuhatta ja sataa ympäri huushollia ja lattiat on täynnä kiihdytysjälkiä.

Ai mitä? Eiks tässä muka saa olla?

Tässä sulle friidu vähän kuittausta,
olen kaiteella, jos huvittaa
Ollaan oltu rantakivillä joka aamu, koska olen varma, että kivien koloissa on hiiriä. Friidu on asennoitunut tähän kivikossa ravaamiseen ihan asiallisesti. Hänen mielestään liukkailla, muljahtelevilla rantakivillä tasapainoilu joka päivä on polvikivusta kärsivälle seniorille ihan täydellistä liikuntaa.

Tässä on kiva keikkua

Jotain ihme vaahtoa!!??

Tämä rantakivillä temppuilu on mun lempiharrastus

Jahtasin taas rannassa pari sorsaa, muta päästin ne armosta karkuun. Olen ruvennut hätyyttämään koiria rannassa ja yks valtava vinttikoira meni omistajansa selän taakse turvaan, kun lähestyin sitä. Heh. Olisittepa nähneet.


Friidu on taas ottanut tsiljoona kuvaa minusta, huoh. Nämä valkoiset kuvat ovat tosin aika hauskoja, kun miesamatööri yrittä päästä rapsuttelemaan mua.

Tsau miesamatööri!

Connecting him and me

Raps, raps

Riitti jo, kiitti
Minulle meinataan taas tunkea matokuuri, mutta friidu ei ole vielä päättänyt, minkä herkun mukana se huijataan. Kolmena päivänä pitäisi saada axilurit syötettyä minulle. Ennakoin suuria vaikeuksia, mutta voihan sitä aina yrittää. Mielestäni vähän turhan tiheään, kun just heinäkuussa söin kuurin. En syö hiiriä. Kannan vain sisiliskoja ja päästäisiä suussani, Ei niiden takia mitään matokuureja näin tiheään tarvita. Punkkilitkuista on luovuttu ja yllätys yllätys, moneen viikkoon ei ole ollut yhtään punkkia. Litkujen aikana oli kaikkiaan viisi punkkia.

Ai niin, keksin yhtäkkiä, että minulle on näköjään ostettu noita nukkumapetejä useampikin. Nukuin eilen viisi minuuttia siinä, joka on friidun sängyn vieressä ja yölläkin menin muutamaksi minuutiksi siihen. Friidu oli innoissaan, että peti kelpasi. Vähästä senkin saa tyytyväiseksi.

Ilahduttakaa tekin kotiväkeänne. Ihan mitättömät jutut riittää niille ja herkkuja alkaa heti sadella.

T. Dali, ei raskaana




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti