lauantai 22. heinäkuuta 2017

Tsau kissuttimet ja kotiväki, Dali täällä.

Laitan kuvat eilisestä metsäretkestä Annalan puiston tammimetsään. Hieno paikka. Lopussa videokooste, johon Patun äiti ja Tyypin (@tyyppikisu) ja Ile -brittikissan palvelija Tua-Erica Carpelan-UusiÄijö lauloi taustamusan, kun nätisti pyysin. Kuulemma tekniikka on pilannut laadun ja laulu kuulostaa Tuan mielestä tässä ihan erilaiselta kuin oikeasti. Sellaista se on, kun tarvitaan monta teknistä vaihetta ennen kuin ääni on videokoosteella mukana. Mun mielestä tää on kuiteski superIHANA. Suurkiitos Tua, fanitan sua aina 💕

Taksikyyti


Jaa, mihin suuntaan sitten lähdetään?


Ai tänne, okei, koittakaa amatöörit pysyä perässä.


Katselen, juokserko hiiriä

Piilossa, ette löydä ikinä

Kukkuu, täällä mä oon, etsitte ihan väärästä paikasta

Ai mitä? Mä meen nyt tänne.

Kohta kiipeän

Nää on kivoimmat tässä kissojen hoplopissa

Tasapainoharjoitus ohi ja nyt vielä korvien lihaskuntoharjoitus


Tämä tammilehto on tosi kaunis, varjoisa ja viileä


Maitohorsmat, kelo, kallio, suklaakissa ... aah tätä ihanaa kesää



Ai mitä, en mä vielä halua pois


Ainakin hetken nuuskuttelen vielä...


Kaikki kiva loppuu aikanaan, viimeinen vilkaisu ympärille
Laita äänet päälle, taustamusa on superduper!


Tänään lähdetiin jo ennen kahdeksaa mökkiä kohti. Miesamatööri hiiltyi, että miten meillä voi AINA olla sata kassia, vaikka mökki pitäisi olla varustettu kaikella tarpeellisella. Ja miten yhden kissan takia voi olla tällainen määrä lisää kamaa. Sanoin miesamatöörille, että tyhmäkin ymmärtää, että pitää olla matkahäkki ja reppu, jossa ruokia, valjaita ja muuta rekvisiittaa. No, kieltämättä se vesikanisteri, jossa kuskataan stadin hanavettä pelkästään mua varten mökille, voi tuntua ylimääräiseltä. Noilla oli cooleri, kangaskylmälaukku vihanneksille, ruokakassi, kaksi pyykkikassia, kummallakin iso vaatekassi ja olkalaukut.

Ehdin jo valjasulkoilla ja nyt mouruan terassille, missä amatöörit lukee lehtiä. Siiryttiin saunan terassille ja mut laitettiin 20 metrin naruun. Pyydystin sisiliskon ja se otettiin pois, kun olin vähän aikaa sitä rääkännyt. Yks 13v vanha mustavalkoinen kissa tuli ohimennessään  veneellä häkissä  moikkaamaan, mutta minulla oli sen verran kiire sen sisiliskon kanssa, että en viitsinyt seurustella.

Tänne tulee maanantaina joku kovaääninen työmaa ja amatöörit pohtii, miten minut uskaltaa jättää mökille 3-4 tunniksi, kun käyvät Salossa kaupassa.

Hieno keli. Leppoisaa viikonloppua kaikille!

T. Dali, ja metsään haluan mennä nyt ja aina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti